ШАНОВНІ КЛІЄНТИ, ЗАМОВЛЕННЯ ВІДПРАВЛЯЮТЬСЯ З ПОНЕДІЛКА ПО П'ЯТНИЦЮ У МОЖЛИВІ ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ. ОФОРМЛЕНІ ДО 13:00 - У ТОЙ ЖЕ ДЕНЬ, ПІСЛЯ 13:00 - НАСТУПНОГО РОБОЧОГО ДНЯ. ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ!
UA RU
Здоров'я та благополуччя  кожного – процвітання всіх!
0
Кошик

Правила оформлення замовлень на сайті

Оформлення замовлень на сайті

Доставка


1. Способи доставки Товарів:

• Доставка здійснюється кур'єрською службою у відділення Нової Пошти.
Попередньо ознайомитися з адресами відділень можна на сайті компанії «Нова пошта»: https://novaposhta.ua/

    2. Вартість і терміни доставки:

    • Замовлення вартістю понад 2 400 грн. доставляються безкоштовно
    • Вартість доставки для замовлень на суму до 900 грн. становить 50 грн.
    • Вартість доставки для замовлень на суму від 900 до 2 400 грн. становить 30 грн.

      Замовлення доставляються протягом 1 - 3 робочих днів після розміщення на Сайті. Кур'єрська служба повідомляє клієнта за фактом отримання замовлення на відділення Нової пошти.


      3. При отриманні замовлення Одержувач повинен перевірити цілісність упаковки, асортимент і відповідність накладній. У разі, якщо цілісність упаковки та / або комплектність не відповідає замовленому, Одержувач має право відмовитися від замовлення, повідомивши про причини відмови в письмовій формі на накладній, яка супроводжує вантаж, з розшифровкою підпису.

        4. Часткова відмова від продукції неможлива. Замовлення передається тільки цілком. У разі рекламації оформлюється відмова від усього Замовлення.

          5. Замовлення видається Одержувачу або особі, вказаній як отримувач Замовлення.

            6. Щоб уникнути випадків шахрайства, при врученні Замовлення кур'єрська служба має право вимагати документ, що засвідчує особу отримувача, і попросити вказати тип і номер наданого документа на квитанції до Замовлення. Продавець гарантує конфіденційність і захист персональної інформації Одержувача.

              7. Продавець докладає усіх зусиль для дотримання строків доставки, вказаних в Інтернет-магазині, однак затримки в доставці можливі, зважаючи на непередбачені обставини, що сталися не з вини Інтернет-магазину.

                8. Ризик випадкової втрати або випадкового псування товару переходить до Клієнта з моменту передачі йому Замовлення та отримання підпису отримувача в документах, що підтверджують доставку Замовлення.

                  Оплата


                  Способи оплати товару

                  • Замовлення оплачується готівкою або банківською картою при отриманні у відділенні кур'єрської служби.

                  https://fitomarket.ru/html/img/opl-2.png

                  Разом із замовленням видається касовий чек.

                  • При оплаті банківською картою у відділенні Кур'єрської служби до оплати приймаються всі типи банківських карт, в тому числі іноземних банків.


                  visamastercard


                  Повернення


                  1. Клієнт має право змінити рішення про покупку і відмовитися від замовленого Товару до його отримання.

                  2. Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» Клієнт має право повернути товар.

                  3. Повернення НЕПРОДОВОЛЬЧОГО товару НАЛЕЖНОЇ якості здійснюється за умови, що зазначений товар не був у споживанні, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості (в тому числі кінцевий термін придатності при його наявності), фабричні ярлики, а також є товарний або касовий чек.

                  • Клієнт може повернути непродовольчий товар НАЛЕЖНОЇ якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо зазначений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.

                  • Повернення НЕПРОДОВОЛЬЧИХ товарів здійснюється з урахуванням обмежень, закріплених Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (див. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню).

                  4. Клієнт має право повернути Товар НЕНАЛЕЖНОЇ якості Продавцю і зажадати повернення сплаченої грошової суми. Товар неналежної якості - це Товар, який непридатний для використання за призначенням, брак, товар з недоліком (недолік - це порушення обов'язкових вимог до товару) або не відповідає опису на Сайті, протермінований, товар, доставлений Клієнту з пошкодженою упаковкою.

                  Клієнт може повернути продовольчий товар тільки НЕНАЛЕЖНОЇ якості.

                  Продовольчий товар НАЛЕЖНОЇ якості поверненню або обміну НЕ ПІДЛЯГАЄ.

                  • При виявленні порушення оригінальної упаковки Товару або слідів експлуатації Товару Продавець залишає за собою право відмовити в поверненні коштів на даній підставі.

                  • При відмові Клієнта від Товару НАЛЕЖНОЇ якості Продавець повертає йому вартість повернутого Товару за винятком витрат Продавця на доставку від Клієнта повернутого Товару, не пізніше ніж через 10 днів з дати отримання Продавцем письмової заяви Клієнта. Заява визнається поданою в належній формі, якщо вона складена в письмовому вигляді з власноручним підписом Клієнта. Заява Клієнта на повернення передається одночасно з Товаром, від якого Клієнт відмовляється.

                  • Доставка Товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості, що повертається, здійснюється коштом Продавця.

                  • Повернення грошових коштів за повернутий Товар здійснюється Продавцем на банківський рахунок або карту Клієнта, вказану Клієнтом в заяві на повернення.

                  • Питання обміну та повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ якості, а також питання пересорту вирішуються з Покупцями в індивідуальному порядку протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту отримання товару. Претензії приймаються в письмовому вигляді за адресою vitamax@vitamax.ua.